23 Nisan 2023 Pazar

Qaçış (şeir)

 


Bir yol verin, bir yol mənə 

Bu günümdən o başlayıb 

Qoy uzansın keçmişimə.

Bu günümdən addımlayım

 Yavaş-yavaş dünənimə

Baxa-baxa keçənlərə 

Gedib çıxım ötənlərə...


Bu yolumun gəlişi var gedişi yox

O günlərə bu yolun bir dönüşü yox

Görüm səssiz, kimsəsizdir uzun yolum,

Odur ki, ot-ələf basıb hər bir yanın.


Görüm burda yaxın gəlir uzaq mənə

Boylanım ötən ömürə bir də baxım

Gəldiyim sürətlə deyil, dünənimə 

Asta-asta, yavaş-yavaş gedim çıxım.


Həyatımın hər anında bir az durum,

Baxım bahar qoxan ürkək gəncliyimə.

Qayğı dolu o qızı qoy, qucaqlayım

Dərman olum qəlbi qırıq günlərinə.


Gedim gedim, 

qaçım bir az mən qabağa.

Bir də baxım uşaqlığım önümdədir.

Görüm addımım balaca,

Görüm dünya böpböyükdür.

Görüm yenə uzun saçım hörüklüdür.

Görüm anam lent bağlayıb uclarına

Mən qaçdıqca onlar uçur ora-bura.


Qaçım belə qayğısızca, 

Bir az daha irəlləyim...

Görüm yenə o günlər tək 

sevinclə dolub ürəyim...


Qaçım qaçım...

Baxım durub atam yolda,

Xanım-xatın nənəm yolda.

Baxım mənə qucaq açıb hər ikisi.

Baxım əsir xoş günlərin əsintisi...


Sığınıb sevdiklərimin  qucağına

Unudum dünyanın dərdini ,sərini

Şirin röya kimi varınca dadına

Qalım orda bir daha dönməyim geri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder